* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Human resource management2008-09-29 11:54:01 Jak zarządzać rozwojem zasobów ludzkich w przedsiębiorstwie żeby wspierać firmę w realizacji celów biznesowych? Jak kierować ludźmi i jak łagodzić spory, aby praca przynosiła satysfakcję jednostkom i jednoczesnie motywowała do wydajnej pracy? |
|
XI edycja seminarium z cyklu Informatyka Stosowana Zarządzanie Technologiami Informatycznymi - Wpływ Help Desk na Procesy Biznesowe2009-10-02 12:55:06Obsługa i wsparcie klienta staje się jednym z najistotniejszych obszarów, wokół którego firmy budują swoją pozycję. Optymalizacja kosztów, uproszczenie działań, dostępność w dowolnym czasie i miejscu stają się wyznacznikami konkurencyjności firmy i jej usług. Wsparcie typu Help Desk, które od lat cieszy się dużą popularnością jest sposobem udzielania informacji i pomocy klientom przy wykorzystaniu w sposób optymalny kompetencji pracowników. |
|
Jaką korzyść przynoszą szkolenia dla Twojej firmy?2010-01-29 15:09:27W ostatnich latach Profesjonalnie przygotowane szkolenia stały się standardem w większości firm zarówno prywatnych, jak i państwowych. Ich głównym celem jest podniesienie konkurencyjności firmy na rynku oraz zwiększenie efektywności pracy. |
![]() |
"ZAMÓWIENIA PUBLICZNE W SEKTORZE IT - nowelizacja i rekomendacje UZP odnośnie zamawiania systemów informatycznych"2010-02-15 11:09:52Zapraszamy do udziału w warsztatach 10 marca 2010 roku, Warszawa |
![]() |
TRENER MIESIĄCA - UDANY DEBIUT2010-03-01 11:23:24Po raz trzeci B&O Navigator, przyznaje tytuł Trenera Miesiąca. Trenerom, którzy są najbardziej efektywni w ocenie uczetników szkoleń, bedziemy cyklicznie przyznawać wyróżnienie. W lutym została nim Joanna Szeluga |
![]() |
Kursy EFS Jelenia Góra, Dolnośląskie
Kursy | Obiekty szkoleniowe | Artykuły i Poradniki | Dodaj Szkolenie | Reklama | | Popularne słowa kluczowe | Regulamin | O nas / Kontakt
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.